Tiden?

Hej!
Vaknade runt halv tio och drog på mig kläder och kastade i mig frukosten, sen så drog mamma,jag och pappa iväg till västervik medans lilla syster stannade hemma hos farmor. Blev lite kläder och smått! Sen kom jag hem och drog en lite stund och träffa ludwig sen så gick jag hem till erica, och jag gjorde bort mig totalt!
Jag kom på vägen och vinkade åt henne eftersom hon satt i fönstret och vinkade,men så helt plötsligt halkade jag och försvann jag bakom muren! och i fönstret när jag reser mig upp står erica och hennes pappa och as garvar åt mig! Nice ;)

Sen så satte vi oss och kollade på film, och som tur var överlevde den snygga killen! yessss!

Sen så skulle erica och jag ta sällskap hem eftersom hon ska sova hos sin farmor inatt och jag bor granne med henne så de passa perfa! men då skulle vi spränga några överblivna raketer så deras pappa och vi gick ut för att kolla men så välte raketen så vi sprang förlivet iväg till andra sida gatan! haha fin syn!

Men nu ska jag ta och kolla på tv med mamma och pappa sen så ska jag sove eftersom jag och bruttorna ska till kyrkan i morgon!


God natt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu