Trallalalla!

Hej!
Är ensam med lilla syster nu ´medan pappa och mamma gick ner till kyrkogården :)

Annars så stack mamma och jag ut på en promenad i morse sen har jag inte gjort nånting alls idag mer än att ligga i soffan, kollat tv och drygat! Men måste säga att mattia och ludwig är trögaste personerna jag känner dom fattar ingenting, och så orkar man inte förklara en gång till! Blö påt!

Men snart ska jag ut med bruttorna och lille atlas! fint men medans jag väntar på mamma och pappa ska jag fortsätta lyssna på elins favoritlåt! hon vet vilken jag menar pöss:*♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu