Träning på gång!

Hej!
ligger i soffan med datorn på magen och kollar på tv:)
Fick ett samtal av emilia nyss där hon övertalade mig att följa med och träna, och mitt krav på att jag skulle följa med var att Tim skulle få följa med och jag fick som jag ville suuper! :D
Så dom kommer hit runt halv sju så springer vi nog upp mot vok eller nåt ;)
Sen måste jag packa när jag kommer hem för åker till jönköping på läger i morgon så vill ha de fixat tills jag kommer hem i morgon! :)
Och så måste jag läsa igenom nån sida eller nåt i so:n men de tar jag ikväll innan jag somnar :)

Annars idag så har jag inte gjort så mycket i skolan, började dagen med "leva" och då snacka vi bara och skrev på nåt papper tråkigt var de i alla fall, svenskan efter de jobbade vi om "stater" och vi ska skiva en uppsatts om de senare. Matten gick även bra idag otroligt nog! ;)
Sen fick vi jätte fin kyckling idag i skolan mot hur kycklingen sett ut innan, för då såg den helt rutten ut! blä.

Sen gjorde vi inte så mycket men no:n var inställd så spelade lite kort med ludwig,alexander och amanda jag vann alla gångerna! as bra, men jag kanske råkade fuska nån gång men skit samma! :D

Men nu ska jag softa i soffan sen ska jag klä om till varma kläder! :D

Ha de fin så hörs vi ikväll!♥

En väldigt gammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu