Balen

Hej!
Kom precis hem från Eksjö, fint väder och fina tjejor och pojkar! :)
Stefanie hade en otroligt fin rosa klänning med silver detaljer ;)

Innan balen drog emilia och jag mer ola på hans jungfru resa, han tog nämligen körkort idag, Grattis! :D
Sen tog emiliaoch jag och delade på en pizza :)

Alicia och jag satt och kollade på när studenterna när dom kom i alla coola bilar men såg även en cykel och en häst och vagn ;)
Stefanie och jonathan åkte en gullig liten cab som Kristina, Jonas, Emilia, Eline och jag åkte hem med från Eksjö, haha kan inte beskriva hur mitt år ser ut nu ;)

Men nu ska jag ta en dusch och sen gå och lägga mig, har sovmorgo imorgon:)

Men kom på att jag måste berätta att elin ramla i sjön igår när erica och jag bada, med kläder på och mobil i fickan vilken syn säger jag bara! :D
Tyvärr gick mobilen sönder och hon har typ bara haft den i en månad :s Hoppas det löser sig!

Imorgon efter skolan blir det städa rummet och tvätta upp alla kläder för ska nog börja packa på fredag, som det känns nu är det lite tråkigt att åka, inte komma hem på så länge. Men aja det löser sig!
Ska även pova ut ring imorgon med farmor också! :)

Godnatt!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu