Ingen anslutning!

Hej igen!
Har haft problem med intenet så därför har det inte blivit något bloggande på ett tag :)

Dagarna i stugan var UNDERBARA! :D
Shopping, sol och bad! ;)
Fick med mig endel hem, hittade faktiskt en butik där dom sålde bloggerskans kenzas skor så köpte med mig ett par hem ;)

Sol och bad med erica när jag kom hem sen mys med ludwig på kvällen :)

Sol och bad idag med, med ludwig och lillasyster eline! ;)
Träning med pappa och sen hem på middag hos ludwig, blev grillad lax och tigerräkor ;)
Gott!

Men nu ska jag ta och susa snart, skolan imorgon känns jobbigt!
Men blir att ta i med dom sista krafterna för snart är det sommarlov! :D
Måste skriva no uppsats imorgon sen klart! ;)

God natt!♥

Saker jag köpte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu