Mys vid sjön!

Hej!
Ska strax hoppa i duschen efter en mysig kväll vid försjön med mammas arbetskamrater plus eline och ludwig :)
Blev grillning och fiske av grodyngel ;)

Skolan idag kändes bara onödig och långtråkig måste jag säga! Och Magnus bäst för dig att du tänker till annars! :o
Efter skolan drog farmor och jag ner till stan och beställde ring :)
Fint!

Imorgon blir det show i skolan, städa skåp och klassrum, lunch sen sluta! :D
Ludwig följer med mig hem och städar mitt rum och vi ska märka upp mina kläder ;)

Nu ska jag duscha! :)

God natt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu