Stugan då!

Hej!
Dålig uppdatering idag jag vet, men har knappt vart hemma :)

Började morgonen med att åka ner till stan och springa 5 km på vimmerbyloppet med ludwig :D
Tyckte vi hade bra fart hela tiden och kom in på 19 minuter vilket är grymt tycker jag!:D
Slutade på en fjärde plats nöjd med tanke på att det bara var 20 åringar framför :)

Efter prisutdelningen åkte jag hem och duschade innan jag hoppade i min pyjamas igen och kröp ner under täcket igen och sov i två riktigt sköna timmar! :)
Efter jag vaknat vart det att åka till stugan som jag nu sitter i och kollar på film med mamma och pappa :)
Blev grillat till mat och nu myser vi bara! :)

Imorgon blir det Kalmar, så kommer inte skriva fören på kvällen :)
Ska inhandla en födelsedagspresent till ludwig också! ;)
Hoppas jag hittar nåt fint :)

Men nu ska jag dricka lite cola!

Godnatt!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu