Äntligen!

Hej!
Nu fick jag äntligen tillgång till internet efter typ en timmas försök!
Gav nästan upp, men nu gick de efter att jag gått runt i hela detta enorma och läskiga hus och letat efter singnal!
Jag lovar alla vi som bor här kommer vara döda imorgon, de här huset känns som ett spökhus som ligger mitt ute i skogen och de kommer komma en massmördare inatt eller nåt, Josef tycker jag är skeptisk men jag har så sjukt tråkigt så vad ska man göra?
Har i alla fall läst igenom alla sidor vi ska ha engelska prov på vecka 15, så jag har ju börjat lite i alla fall och de är en början, annars till engelska prov har börjat dagen innana, tänk att man ska bli jätte säker på drygt 100 glosor på en kväll, de har ju inte gått så bra innan så nu ska jag bli lite mer seriös! :)

Imorgon startar jag runt tolv eller nånting, men ska ta de som en träning, ska springa sakta och säkert inte boma bort mig i skogen! Sen efter de har pappa tänkt att visa mig olika militär platser som ligger här, te.x den kända ryska u-båten som gick på grund är, så de ska bli interssant! Synd bara att ludwig inte är här, han skulle älska att se på alla militär saker, han är lite av "krigsgalen" som jag kallar han. Han älskar krigsfilmer och vill ta lumpen när han blir äldre :)

Annars imorgon ska vi åka in till blekinges största stad, hoppas de finns nåt att göra där i alla fall för här finns de inget att göra förutom att sitta och dryga med josef, fast han är ute och tränar nu men han kommer nog snart skulle jag tro:)
Men en sak som är bra med de här stället, det är att tävlingen bara ligger 8 km här ifrån så nåt bra finns de! ;)
Helt otroligt!

Annars idag har vi inte gjort alls mycket i skolan, typ fixat svenskan, skrivit klart uppsatsen om "mig själv" på so:n och har börjat planera min egna labrations rapport som ska vara inlämnad på onsdag efter praon.
Och de är prao nästa vecka, och jag ska vara på björkbackens hotell, får se vad jag får göra, allt är nog bra bara jag inte får städa massa äckliga toaletter eller nåt annat jobbigt :)
Får hoppas att jag får lunch där också! :)
Men måste också planera in ludwig i veckan också, för vi ska ju jobba lite tillsammans med no uppgiften, och sen kom jag på nu att jag glömde svenska i skolan, får hoppa in där på måndag och hämta den i skåpet:)

Men nu ska jag inte skriva mer, vart ett väldigt långt inlägg men har helt enkelt inget att göra, kanske ska ringa ludwig eller nåt :)

Så jag säger....

God natt♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu