Björkbacken:)

Hej!
Ligger i sängen nu och kollar på film för mår inte redigt så bra.
Men jag är i alla fall hemma nu och de känns underbart! Har längtat som tusan till min sköna säng! :)
Och igår när jag kom hem låg jag bara i sängen hela kvällen, kändes skönt att bara få vila ut:)

Men idag då, ja då var de första dagen på praon, första tímmen fick jag och Herman bara kolla på tv och dricka läsk, inte så roligt menmen:)
Ja sen under resten av dagen har vi haft fullt upp, hjälpt till med serveringen av lunchen och rensat ölen efter datum och vidare;)
Skapligt roligt i alla fall;)

Sen när jag hade slutat drog jag för att möta ludwig, vi hade ju ínte setts sen i fredags, så de var ju as länge sen;)
Vi gick hem till honom och kolla lite på tv, men sen somna vi en stund och sov väl i en timma eller nåt, för sen åkte jag hem för jag mådde så illa.
'

Imorgon, blir de prao sen träning på kvällen, blir även en promenix med bruttorna på kvällen tror jag! :)

Men god natt♥




Bilderna jag lovade!



Några bilder blev de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu