Brruttor!

Glömde ju berätta vad erica, jag och elin gjorde ju ;o
Så här kommer de:D

Jag kom dit och vi åt lite godis, och laddade hem skräck filmer:)
Sen så la vi oss alla tre i ericas sen och myste ner oss med massa kuddar och täcken!
Men mot slutet blev de väldigt varmt;)
Filmen vi såg handlade om jätte läskiga clowner! As äckliga! ;)

Efter filmen drog vi ut på en lite promenad i samhället;) var faktiskt ganska kallt ute måste jag säga:)

Sen ludwig den jävla tönta typ skulle sova efter bolibopa eller nåt bara dissa mig. så han får inte va med mig imorgon bara så han vet....


Men god natt igen:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu