Brudarna!

Hej!
Ligger i sängen och kollar lite film nu:) Klockan är redan halv tolv! ;o kvällen har gått hur fort som helst :)
Började i alla fall dagen med fika på stan med mamma och pappa:) Myss!
Sedan drog vi till djuraffären och köpte växter och nya fiskar till mitt akvarium, som nu är städat faktiskt! Och de är jätte fint:)

Sedan blev de att dammtorka lite åt mamma, och vi två drog vi till farmor för att äta middag:)
Sen blev de att dammsuga huset och slåss med eline;) och jag vann! Så hon drog bort till farmor och då passa jag på att gå in till hennes rum och kolla lite, kladda lite på hennes tavla och så;) bilder kommer!;)

Sen runt fem blev de träning, mamma och jag sprang på SM banorna, är så skönt att springa på bar mark, måste jag säga:)
Men imorgon ska pappa köra ut mig igen men då blir de att träna själv !
Och plugga blir de med.
Men innan de ska jag till kyrkan med amanda, var ett tag sen jag var där:)

Men nu ska jag ta och borsta gaddarna sen hoppe i natt tröjan:)

Så....

god natt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu