:)

Hej!
Är på bättre humör idag ;)

Ska berätta lite kort om vad jag och ludwig gjorde igår ;)
Började med att han kom hit runt kvart i tio tror jag, och då kollade på tv medans jag åt frukost, sen gick vi ner till mitt rum för att kolla på film ;)
Ja och sen runt lunch tiden drog vi ner till stan för att äta, och de blev en kebab :)

Sen kom vi hem till mig igen och vi kollade klart filmen som vi hade börjat titta på innan vi gick ner till stan :)
Aa sen hände de nåt, och jag lagde mat till familjen och ludwig, det tog två timmar och på matlagnings provet ska de göras på en ;o måste träna mer! :)

Ja och idag fick vi sluta tidigare från tekniken för magnus son hade blivit sjuk, guuud så skön! :D

Och imorgon blir de att gå hem till ludwig efter skolan som vanligt på fredags eftermiddagen, och vi har alltid lika kul! ;)

Men nu ska jag plocka undan lite i mitt rum, och äta sen :)

Så hörs!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu