F R E D A G ! !

Hej!
Sitter i vardgasrummet och är lite social med mamma och pappa:)
Hoppas på att vi ska se en film snart eller nåt:)

Och de är ju entligen fredag idag, så himla skönt. Men jag brukar vara så himla trött på fredag kvällarna så blir nog att ta på natt kläderna snart;)
Annars idag har de ju varit sista dagen på praon och vi fick våfflor till frukost idag eftersom de är våffeldagen idag:) Annars har herman och jag mest gått och plockat lite på vinden:) Och som tack för veckans arbete fick vi massa godis och ett kommande sommar jobb till nästa år:) ett bra tack måste jag säga!

Efter jobbet cykla jag och möte upp ludwig nere på stan för att köpa lite godis åt oss, sen blev de att åka hem till han och kolla lite film och äte godis:) Mysigt!
Se blev de att äta middag också:)

Imorgon blir de träning, sen ska jag höra med erica och elin om vi ska hitta på nåt:)
Hoppas på de i alla fall;)


Men nu ska jag dricka cola tror jag!:)


God natt!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu