Halv åtta hos mig :)

Hej!
Sitter i soffan och kollar på halv åtta hos mig fast kolckan är faktiskt 17.38 nu men, men :)

Läste ju ut "Janne min vän" igår kväll och gud vad sorglig den var i slutet, dom sista tjugo sidorna var nog dom bästa i hela boken! Så idag hade vi boksamtal i skolan, och de gick bra faktiskt, var rätt aktiv faktiskt mot en viss ludwig pettersson som satt tyst hela tiden ;)

Annars hade vi teknik idag sista lektionen och vi testade våra broar som vi jobbat med nu i drygt två månader, våran blev faktiskt bra, den klarade nästan hela sex kilo så stabil var den ;)
Var också tvungen att mucka lite med vår lärare magnus så är så jäkla trög! helt otroligt haha, men kul att dryga mot han ;)

Ja nu på eftermiddagen när jag kom hem har jag bara ätit, men nu ska mamma snart åka iväg på möte och pappa jobbar över idag igen, så de blir att vara ensam hemma med eline hela kvällen. Blir nog att plugga men kan alla proven men som i sjuan när vi skulle ha prov på satsdelar fick jag hjärnsläpp så ska träna mer fast jag kan de så :)

I morgon blir de att sluta tolv men får stanna kvar för vi skulle tydligen få en "hemlig" överraskning :) haha sen blir de att gå hem till ludwig :)
Och på lördag blir de att vara med erica och elin! :) nice!



Men ska nog plugga lite nu,hehe om jag orkar! :)

Ha de fint!♥




Bilder från tekniken!
Alle lite chockad av vår bro! :)

Kommentarer
Postat av: amanda

hahaha bäst ! :)

2011-03-03 @ 21:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu