I AM LEGEND

Hej!
Kom hem för en liten stund sen från ludwig, som otroligt nog var vaken längre idag än till bolibopa;)
Så nu sitter jag i mitt rum och kollar på film, men ska borsta gaddarna snart sen krypa ner under täcket:)

Så annars idag ringde klockan vid halv tio eftersom jag skulle till kyrkan idag, men så blev de inte eftersom de var på församlingshemmet och de suger när de är där så sket i de;)
Så blev att åka hem igen och plocka undan lite i mitt rum:)
Sen runt halv tolv kom ludwig, vi kolla lite på film sen drog vi på middag hos farmor idag igen;)
Efter de skjusa pappa ut oss till skytte banan för teknik träning på kartan, och de gick bra faktiskt!:)
Känner mig taggad nu inför alla tävlingar som startar nu i helgen som kommer:)
Efter de så hoppade jag snabbt in i duschen och sedan åkte vi hem till han, jag kolla lite på tv medans han lagade mat, han tränade till mat lagnings provet som vi har nästa vecka i skolan, och hans mat var jätte god:)
Lite klantade han ju sig, men till slut vart den god! :)

Sen kolla vi lite mer på tv, ingen film idag, måste vara rekord! ;)

Men ska ju vara med han imogon också efter skolan eftersom vi har varit tillsammans i tre månader imorgon:)
Och eftersom vi har sovmorgo i morgon så kommer han hit på morgonen och då ska han äta frukost här:)

Men nu känner jag att jag börjar bli lite pumsig så ska ta och stänga mer datorn och krypa till korgs:)

God natt ! ♥



Min bebis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu