Lååång promenad!

Hej!
Kom precis in efter en väldigt lång promenad med erica! 2.5 timma blev de, vi hade med oss atlas så lite drag hjälp fick man allt :) Vi hade roligt som vanligt haha;)
Ja sen gick vi och mötte upp ludwig lite, han var på lite busigt humör;) tror han vart liiiite tänd på atlas om jag ska vara ärlig, får se vart de leder i framtiden med det förhållandet ;)

Annars så var jag ute och träna med mammsen förut, lite mer än en timma jogging blev de:)
Skönt att ha de gjort :)
Så nu kan jag sova med ett gott samvete;)

Imorgon blir de prao och sen hem till lilla ludwig:) tänkte att han och jag skulle göra labrationsrapporten inom NO:n som ska vara klar nästa vecka, och kollade upp med pappa vilket svar som var rätt eftersom han jobbar med det som vi ska göra så nu vet jag svaret:)
Men de var faktiskt de jag trodde innan så:)

Men nu är jag så trött att jag skulle kunna svimma så nu ska jag ta och dra mig neråt:)

God natt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu