Länge sen!

Hej!
Sitter i soffan och kollar på nåt djurprogram med lilla syster och mamma :)

Ja på söndagen åkte vi ju hem från stugan runt halv elva och kom hem vid tolv ungefär.
Började att städa mitt rum och gå igenom min garderob när jag kom hem sen drog jag och mötte ludwig och vi tog en promenad, sen hem och ta en fika med farmor ;)

Måndag, ja då var vi i skolan och fick veta att helena tappat bort våra so prov, så nu måste vi görs om prov-.-!
As jobbigt! Sen drog jag med ludwig hem till han och kolla på film och åt godis :)
Sen på kvällen läste jag boken "janne min vän" en otroligt nu har de faktiskt blivit lite bättre! ;)

Idag har vi inte gjort mycket alls, kommer typ inte ihåg vad vi gjort:)
Men idrotten var jobbig idag så får se om jag stannar hemma från träningen och pluggar istället eller om jag ska träna med emilia :)
Ska äta så får vi se hur de blir! :)

Ha de fint♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu