Målar!

Hejsan!
Sitter i soffan och kollar på skidor! Hejar på norge, och dom ligger bra till nu än så länge så de är bara att hoppas att de håller :D

Är ensam hemma nu och har målat murväggen där nere, så vet inte vad jag ska göra nu, mamma och pappa är ute och tittar på saker men dom sa att dom inte skulle vara hemma för en tidigast tre eller nåt och eline har gått till moa. Men de blir att kolla tv tror jag :)

Sen senare ska jag vara med erica och elin, vi ska tii U-natta ikäll tror jag om jag orkar blir nog inte att stanna allt för länge om de är tråkigt, eller om en viss "kossa" kommer, hehe erica kommer nog svimma eller nåt hahha! :D

Ja, vad finns de mer att säga, jo igår somna jag tidigt kan jag säga, lite över tio;o tidigare än vad jag brukar somna när jag ska till skolan, ojoj men vakna lite senare för tv:n stod på så vaknade av att beck filmen som jag skulle kolla på var slut, men aja har sovit skit skönt inatt :)

Men nu ska jag kolla klart på skidorna och norskorna står som både etta och tvåa nu! :D

HA de fint!♥


Marit björgen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu