mycket plugg!

Eller inte :D

Haha har typ inte pluggat nåt, men de ända jag behöver plugga på egentligen är tyska glosorna till i morgon :)
Kan svenskan skapligt så de blir att pappa förhör mig när jag kommer hem från jobbet :) So:n ja den kan jag också så pappa får förhöra mig på de med;)

Prata med ludwig lite förut också, jag snackade om so:n och svenska men de tyckte inte han var så intressant så jag fick prata om nåt annat istället, eftersom de är jag som pratar mest i vårt förhållande, trodde flera gånger att han hade somnat, menmen sån är ludwig och de får man leva med helt enkelt ;)

Nu blir de att kolla på landskampen, och kolla lite lite på tyskan, så de blir super :)

Så ni får susa sött ni!

God natt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu