Ont i halsen

Hej!
Kom nyss hem från erica och elin! :)
Vi har haft en mysig efter middag med film och bullar;) Somna dock en stund under filmen, känner mig inte redigt kry så.
Men hoppas de blir bättre till imorgon, för då drar jag mig mot Kalmar! Blir att tävla lördag och söndag,hoppas att de kommer gå bra! :)
Men blir även lite shopping på lördagen skulle jag tro!

Annars idag så vakna jag med ont i halsen och har haft de till nu, vid lunch tiden fick jag även huvudvärk och de suger!
Så blir nog att duscha nu strax sen äta:) efter de blir de nog att packa lite inför imorgon sen blir de sängen!:)
Pappa kommer nog inte bli så jätte glad när han kommer hem och får höra att jag fått ont i halsen:)
Men aja inte mitt fel;)

Så nu ska jag ta och chilla lite resten av kvällen:)

God natt!♥



Bilder sen igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu