Slut körd!

Hej!
Sitter i vardags rummet och är helt slut körd!
Varit en hård dag idag på hotellet, först när herman och jag kom dit fick vi fixa till morrondagens frukost vilket gick rätt fort sen fick vi dammtorka lite ute där man äter:)
Ja sen fick vi gå till godis förådet och ränsa godiset efter datum, alltså om de skulle hålla hela sommaren då turisterna kommer:) vi tog bara några godis bitar men vi fick faktiskt de för linda så:)

Sen nu på eftermiddagen har vi hjälpt till med serveringen och disken lite, och nu är jag hur trött som helst!
Till lunch fick vi kyckling i nån sås tillsammans med rostad potatis och till efterrätt fick vi choklad pudding med grädde, trodde jag skulle spy i slutet;)

Och nu sitter jag hemma och kollar lite på tv:)
Ikväll blir de som sagt träning;) hoppas på nåt lite roligt i alla fall men vädret är ju underbart så de känns lite skönt att man ska ut sen;)

Och på torsdag blir de att åka ut till emilia, hon fyller ju 17 år! :)


Men nu ska jag vila innan träningen! ;)


Ses:*♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu