solen som tittar fram!

Hej!
Solen skiner ju nu ser jag! äntligen lite värme så den äckliga snön kan smälta bort snart :)

Idag i skolan hade vi redskap idag igen och de är sjukt tråkigt, men jag,alex,ludwig och amanda gjorde lite annat istället :)

Annars har skolan gått rätt fort idag, fick veta att vi ska ha engelska prov vecka 14, har massa att göra känner jag men jag kommer ingen vart! blir att äta nu sen träna, sen ska jag läsa janne min vän, kolla på satsdelarna, läsa so ! så de är bara att ligga i helt enkelt! ;)

Men nu ska jag springa up och äta för mamma ropar! :)

ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu