T I S D A G ! !

Hej!
Sitter i soffan och kollar lite på tv:)
Ha ju träning om en stund så tänkte vila upp mig lite innan de blir att dra mot mållila;)

Igår, ja då hade ludwig och jag tre månader, vi gjorde inte mycket alls, kolla på en film och sen gjorde vi mat till mamma och pappa, sen åt vi med dom. Efter de kom erica och elin så vi tog en promenad med dom och sen lämna vi av ludwig hos honom och vi gick vidare på vår promenad:) Vår promenad tog ca 2,5 timma;) Så kom hem när de hade blivit mörkt! ;)
Sen blev de att prata med ludwig lite, sen blev de sängen:)

Idag så har man varit i skolan, blev att lämna in svenskan, och börja på vår bruten kronologi novell som ska vara klar om fem veckor! ;o sen har jag engelska prov vecka 15 också, så de är bara att ligga i:)
I alla fall novellen ska handla om att en bästa kompis/pojkvän/flickvän dör i en sjukdom och skriva hur man ska komma över sorgen, valde den konflikten från förslagen som vi fick av andreas, kände att jag inte hade tid att sitta och tänka och komma på en själv så:)
Men de blir nog bra ändå får vi hoppas! :)

Imorgon ska jag laga vårrullar till pappa och mig, måste träna på de för har matlagningsprov på måndag så måste vara väl för berädd;)

Men nu ska jag ta och sova lite innan tror jag! ;)

Hörs!♥




bjuder på bilden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu