Träning snart då

Hej!
Ligger i soffna nu och vilar mig innan jag ska på träning ikväll:)
Hoppas de blir en rolig träning i alla fall ;)

Annars idag så hade vi matte, och lennart var sjuk för första gången på 32 år!!!! Herregud säger jag bara, haha.
Men sen fick jag se mitt betyg idag från boksamtalet om janne min vän och jag fick MVG! :D
As gött!!
Men så hade vi även musik prov idag, hoppas de gick bara i alla fall :)

Imorgon är de studiedag, och de blir att vara med ludwig hela dagen:)
Först ska vi vara hemma hos mig en stund sen ska vi ner till stan och äta lunch, sen hem till mig igen;)
Kommer säkert bli jätte mysigt! :)

Och sen senare på eftermiddagen ska jag laga vårullar till familjen och ludwig, har matlagnings prov vecka 14 så ska prova att laga maten lite innan ;)

Men nu ska jag vila magen efter maten tills jag ska på träningen annars kommer jag må illa sen och de suger att må illa när man tränar så! :)

Så hörs senare♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu