Vår i blekinge!

Hej!
Sitter i köket nu med alla som bor här och lyssnar på vad dom har att säga, inget intressant direkt så sitter mest och läser bloggar :)

Sov som en gud inatt måste jag säga, har börjat sova med pyjamas byxor och häst strumpor och nu när jag har börjat göra de sover jag hur bra som helst på nätterna! Vaknar inte en ända gång! :D Så de blir att fortsätta med de:)

Idag blev jag väckt vid sju nånting av att dom hade dukat fram till frukost så jag gick upp och åt sen kröp jag ner i sängen igen och lyssna på musik så gick jag upp igen vid nio och kläde på mig tränings kläderna :)
På TC idag var de fint, bara 500 meter från parkeringen och solen lös hela dagen så satt och sola lite medans jag lyssnade på musik:) Och en viss lite krumelur kom och hoppade upp på min rygg bakifrån så jag höll på att ramla och de var inte svårt att gissa vem de var, jo nämligen Oskar Lind såklart! Tyvärr har han dock växt om mig nu, jag som var ett huvud längre än han förra vintern, så var tvungen att klaga lite på honom :)
Men orienteringen idag då, jag sprang för första gången i D16 som jag gått upp i, i år och det gick bättre än väntat i alla fall så :) Men i morgon blir de nog svårare eftersom jag då ska springa på 15:000 del, men får hoppas på de bästa! :)
Petra kommer ju också, var en stund sen jag såg henne så de blir kul:)
Sen blir de att äntligen åka hem! Ska bara ligga i sängen hela kvällen och kolla på film;)

Men annars idag då så åkte mamma,pappa och jag in till karlskrona efter tävlingen, blev inte så många affärer man fanns ändå inget jag ville ha så blev två nya filmer iställlet! :)
Sen så visade pappa runt mig på massa militär ställen, och nu har jag sett sveriges två mest kända u-båtar på nära håll! bilder kommer imorgon om jag orkar, sen har vi kollat på spionbåter och andra fästningar :)
Intressant faktiskt :)

Annars nu ikväll har jag legat i min säng och kollar på 17 again, en rolig film med en snygg kille, synd bara att han inte är lika snygg längre :)

Men nu ska jag gå och försöka få konakt med ludwig, hans mobil verkar ha lagt av-.-
Men aja dör inte om jag inte får kontakt med han, jag får de bara otroligt tråkigt!!

Men god natt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu