Alla dessa stunder :')

Ludwig den roligaste jag känner!♥


Ludwig: Det var rädisor

Jag: var dom goda? 
 
Ludwig: nej

 Jag: nehe

Ludwig: dom är bara goda ibland när dom inte smakar nåt

Jag: HAHAHA!



Ludwig: min danskompis du vet?

Jag: ja?

Ludwig: Han är världens bästa i europa

Jag: Hahaha ludwig!

Ludwig: oj jag mena, eller du fatta vad jag menade

Jag: haha ja!


Ludwig: Vad är 10 delat på 130?

Jag: seriöst du skämtar med mig va?

Ludwig: eh nej eller?

Jag: det blir 30



Jag: min granne fick en bebis för en vecka sen

Ludwig: oj vad roligt

Jag: ja där är wilma

Ludwig: Ofta ;o Kan hon redan gå!!!??

Jag: Haha nej det där är storasystern!




Visst är han rolig! :D♥

Kommentarer
Postat av: Din finaste :)

Hahahhaha :D



Vi har minnen tillsammans älskling : och det där visar att jag är ganska knäpp sinnet säger att jag är :. Och du lär säkert höra mig säga fler knäppa saker :D Hahahhaha :D

Jag älskar dig mest :* <3 <3 <3

2011-05-26 @ 22:49:47
Postat av: lisa :)

ludde är inte så smart han inte ;)

hahaa synd bara att 130 delat 10 är 13 om det nu va det du menade ;)

för 10 delat med 130 är faktist 0.08 ;)

2011-05-27 @ 15:22:44
URL: http://lisa.hultstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu