Äntligen!

Hejsan igen!
Blogg.se har ju inte bara dampat lite under helgen måste jag säga!
Inläggen syndes inte och desinen blev lite huller om buller ;)
Men tack vare Erica är det fixat nu! :D

Vár ju i Vetlanda igår på orienterin, säger bara en sak... ingen kommentar!
Usch!

Annars när jag kom hem sola jag drygt en timma sen drog jag för att mötta upp bruttorna :D
Vi snackade i solen, sen drig vi in och såg på den läskigaste filmen jag någonsin sett! :O
Herregud! :)

Idag så kom ludwig på morgonen och höll mig lite sällskap, sen drog vi mot skolan för att börja morgonen med att laga vårlunch på hemkunskapen, vi hade bjudit in lärarna men dom kom inte :(
Vart hur mätt som helst! Tror jag gick upp typ 1900 kg på tjugo minuter ;)
Efter skolan följde ludwig med mig hem en stund och sen runt kvart i fyra åkte jag ner mot stab för att möta upp elin, vi gick hem till henne och spela lite sims sen kom erica hem :)
Vi fick syn på en bild av en mjuk glass och vart hur sugna som helst så vi tog på oss skorna och vandra ner mot sibylle, bjöd även med ludwig och han bjöd mig på glass :')
Gullig han är!
På vägen hem från bruttorna skrev ludwig till mig, han hade kramper i hjärtat och bad mig komma. När jag kom fram lyssna jag på hans hjärta och det lät jätte konstigt så jag tvinga han att ringa sin pappa. Stefan kom och hämtade ludwig och jg tog med mig ludwigs cykel hem.
Hoppas han blir bättre :(

Men nu ska jag äta pizza sen duscha :)

God natt!♥


Usch!

Kommentarer
Postat av: Din finaste :)

Det du gjorde för mig idag i den stunden betyder massor för mig :') Fast att jag vart lite panikslagen när jag ringde pappa :$ tack för att du ställer upp älskling :*

Jag älskar dig :* <3 <3 <3

2011-05-09 @ 23:07:59
Postat av: Din finaste :)

Det som du gjorde för mig Ibsen stunden idag betyder massor för mig :')

Även att jag vart lite panikslagen när jag ringde pappa :$

tack för att du ställer upp för mig :*

jag älskar dig :* <3 <3 <3

2011-05-09 @ 23:11:57
URL: http://eirinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu