Backeupp!

Hej!
Ligger nu och kollar på twiligt i min ensamhet! :)
Men snackar lite med david och jakob :)

Och ska hälsa till dig erica att jakob vill träffa dig i stockholm på fredag! :D

Annars har jag bäddat rent i min säng och fixat lite i mitt rum :) Håller även på att tvätta upp alla mina kläder :)
Sen har jag hunnit med att träna med mamma och raka benen! underbart att ha det gjort! :)

Ska nog boka tid hos pappas moster snart så hon kan vaxa mina ben innan jag åker på konfa sen :) Ska ta ett snack med mamma om det! :)

Känner nu att jag ska dra och borsta gaddarna och sen krypa ner i min underbara säng som nu luktar på gott! :)


God natt!♥

Lite skit bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu