Fina Ludwig!♥

Hej!
Kom precis hem :)
Har varit hos ludwig hela efter middagen och kvällen :) Blev att kolla MTV exakt hela tiden, men dom visa faktiskt bra program på den kanalen :)
Gullungen bjöd mig även på kladdkaka och glass idag också, så söt! :D

Gick och mötte upp erica på vägen hem eftersom hon hade vart hos anton, dom bor faktiskt ganska nära varandara..tror jag :)
Var länge sen jag såg bruden! :o

Men fick även tillbaka mitt muntliga betyg i NO idag, fick VG! :D Mer än vad jag trodde i alla fall! :)
Matte provet fick vi också tillbaka och är skapligt nöjd faktiskt! :)
Jag och ludwig förbättrade tiden på 3.6 med en minut idag också :) Duktigt! :D

Orkar nog inte duscha håret idag, duschade i skolan idag men tvättade inte håret så får gå upp lite tidigare imorgon och fixa det innan skolan :)

Men nu ska jag ta nåt och äta! :)

God natt!♥


Tog bilden från Erica ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu