Happy!

Hejsan!
Kom precis hem från skolan!
Blir starx att gå och byta om till att vi ska åka till oskarshamn och springa sprint :)
Kommer gå piss, eftersom jag suger på de, blir så jävla stressad! ;)

Annars så gick fotbollen inte bra idag :)
Blev att dra ner till nossen efter matchen med laget och bada också, fast jag doppa bara tårna ;)

Andreas kom sen och visade mitt betyg för novellen och jag fick MVG :D Känns super :)
Och ludwig fick VG :D

Annars har det inte hänt så mycket, fick min klänning igår också :)

Men nu ska jag byta om och ladda mobilen :)


Puss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu