Hejhopp!

Hej!
Sitter i soffan nu med tim i pyjamasbyxor, haha!
Fick bara en sån lust att ta på mig dom nu när de är så jävla kallt ut och så hängde dom där på sängkanten :)

Liseberg vart i alla fall lyckat i lördags! Fint väder med fint folk så de var toppen ;)
Åkte den nya, trodde att jag skulle pissa på mig när jag stod i kö i en TIMMA! Var hur nervös som helst, men de var inte så läskig som jag trodde den skulle vara ;)
Under hem resan sov jag mest, och kom hem vi kvart i två ungefär :)
Tim mötte mig innanför dörren när jag kom hem, så de blev att borsta tänderna snabbt och sen krypa ner under täcket :)

Sov sedan ända till halv ett på söndagen ;o så sov typ bort hela dagen kändes de som, men fick plankstek till frukost, blev att åka ner till stan med mamma och pappa och äta så:)
Sen blev de slapp!

Men nu ska jag lägga mig ner  i soffan en stund och vila;)

Puss!♥


Bilder från elines dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu