Lugnet!

Hej!
Sitter i vardags rummet nu med mamma,pappa och eline. Tim har åkt hem, efter en och en halv vecka känns tomt måste jag säga! Får övertala mamma och pappa att vi ska få en hund, fast den chansen är inte så stor, har liksom försökt i elva år nu men nån hund har jag inte fått-.-

Men annars idag var vi på föreläsningen idag och den var grymt intessant måste jag säga! Och vad lätt de är att äldre tar kontakt med yngre på nätet! Bäst att jag passar på min syster känner jag ;o

Följde med Ludwig hem efter skolan, blev lite film och skoj! Hahah jag visste inte och ludwig skratta eller grät men aja lite blandat var de nog men mest skratt ;)

Imorgon blir det sovmrgon igen gött som bara den!! :)
Sen på kvällen blir de träning i målilla :)

Men nu ska jag starx duscha :)


God natt!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu