Rubrik

Hej!
Ligger på golvet nu och ska strax hoppa in i duschen innan gästerna kommer hit :)
Blir smörgåstårta och maaaasssaa godis!:D

Blev klar med min so uppgift, känns underbart! :D Bara svenska nu som jag ska fixa nu över helgen sen är jag fri! ;)
Annars idag stod jag och amanda i cafe'terian största delen av dagen ;)
Sen gick jag, ludwig och amanda och hälsa på ormarna som var på vår skola idag, plus en lite söt sköldpadda :)

Efter skolan drog ludwig och jag hem och kollade på en skräck film :) När den var slut skjusa han mig hem heela vägen :)
Och nu sitter jag här ;)
Emilia dissar mig ikväll för sebastian, känns mindre bra men stefanie och tim kommer ju så :)

Men nu ska jag dra:)

Puss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu