Snö!?

Ligger i soffan nu och taggar träning i snö vädret senare! Ska bli såå skönt måste jag säga jag som redan hade börjat sakna snön.... eller inte! ;o

Usch känns hemskt måste jag säga, usch o fly och blä!

Annars i skolan idag fick vi börja med lite nya saker om bråk, var rätt lätt faktiskt och sen hade jag och ludwig jobbat på så bra innan lovet så vi slapp läxan som vi skulle göra tills på torsdag ;) På EA fick vi skriva frågor som vi ska ha med oss till ungdomsmottagningen nästa fredag, vi ska tydligen ha sex o samlevand, lite skönt att slippa vanliga lektioner ;) 
Imorgon blir de sovmorgon till kvart i nio, inte så mycket men ändå, killarna får inte ha de, HAHA!
Och dom ska på den föreläsningen under den timman vi har idrott, så dom är liite sura! ;)
Föreläsningen handlar typ om nätmobbning och sånt, inte så intressant men;)

Nu starx ska jag dra och klä om för träning står på schemat!
Det kommer suga hårt!

Puss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu