Tomten är far till alla barnen

Hejsan!
Ligger nu i sängen, efter ha tränat,städat mitt rum och städat toaletten :)

Annars har dagen varit underbar!
Började ju morgonen med sovmorgon, sen direkt när jag kom till skolan fick lollo och jag stå i cafèterian :)
Och på eftermiddagen blev tekniken inställd så fick sluta halv tre istället för fyra! :D

Blev att åka hem och kolla på top model och somna i soffan, men ludwig väckte mig varje gång av sina sms ;)
Pappa och mamma kom hem så åkte vi på träning i storebro :) Gick skapligt! :)

Imorgon blir de fotbolls tränng och sen blir det att gå hem till ludwig efter skolan:)
På kvällen kommer gäster hit men vet inte om jag pallar och vara hemma så kanske stannar hos ludwig :)

Men nu är jag sååå trött:)

God natt!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu