Twilight♥

Hej!
Sitter i vardagsrummet med mamma och pappa och kollar på twilight :)
Var ett tag sen jag såg den faktiskt!
Pappa tjatar hela tiden om att han är "team Edward" medan jag själv är "team jakob" men har faktiskt tröttnat lite på taylor måste jag erkänna :) Men han är fortfarande grymt läcker! :p

Idag så börja vi morgonen med svenska, den började toppen! Jag och ludwig fick båda VG på våra bokrecensioner vilket är toppen!
Fick sen tillbaka mitt engelska prov som jag också är nöjd med! Jenny sa att jag hade höjt mig rejält ;) Så det är nice :)
Besöket på ungdomsmottagningen var också lite intressant faktiskt! :) Kanske inte så seriösa frågor men man fick sig ett gott skratt i alla fall! ;)

Har ju även blivit uttagen till skolans fotbollslag som ska spela mot Astrid Lindgrens skolan om ett tag så blev träning efter lunch vilket gjorde att jag slapp so:n också! ;)
Efter skolan blev de trots allt att följa med ludwig hem, vi skulle ju inte varit idag men de blev så ändå :) Han bjöd på kyckling paj när vi kom hem eftersom jag inte hann äta någon lunch i skolan :)

Pappa kom sen och hämta mig, vi åkte och handla och gjorde tacos till mat :)
Sen kom kristina och jonas med elines födelsedags present, blev att tim stannade här :)
Så han ligger nere i mitt rum med eline och kollar på "håkan bråkan" ;)

Men nu ska jag mysa med godis och vatten ;)


God natt!♥


Tim fick ta ett bad, han var lite kladdig på magen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu