Äntligen!

Åhh efter 1.5 timma är jag äntligen klar med den super jobbiga ansökan till eksjö olgy! Jobbigaste jag gjort, så peppar broder daniel som ska göra den i helgen :)

Annars idag har jag varit i Oskarshamn med tandställningen, hoppas på att bli av med den snart, hihi :)
Skolan var även chill, så gutt att det snart är lov också, eller snart och snart om fyra veckor, men veckorna går fort :) Funderar på om jag ska med till stugan i helgen eller stanna hemma, vågar nog inte sova ensam hemma ;)

Ludwig idag annars, blev att spela och kolla tv :)
Sen en promenad med erica och atlas mysigt!
Vi tittade på ludwig när han hade träning, men han märkte inte att vi kollade, liite kul ;)

Men nu är jag så trött så ska gå ner och sova nu :)

God natt!♥

Bilden är på sidan tyvärr, men i alla fall detta var min och ludwigs fredag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu