Check!

Hej!
Sitter nu och väntar på att svenska hollywood fruar ska börja :)
Träningen gick super förutom att jag fick så himlans ont i rumpan usch! :)
Men en bra tid fick vi, mamma hängde även med :)

Ludwig skulle egentligen kommit till mig ikväll men det vart ändrade planer tyvärr :( Men vi får va nån annan dag :)
 Ska försöka komma i säng tidigt idag eftersom jag vaknade halv fyra imorse och inte kunde somna om, så ska sova vid tio hade jag tänkt ;)

Men nu ska jag kolla om avsnittet kommit ut på tv3 play :)

Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu