Tjoohoo

Hej!
Kom precis hem från ludwigs träning, var lite läskigt faktiskt, men om jag skulle vara med skulle jag inte vara sämst i alla fall :>
Ludwig följde med mig när jag skulle klippa mig förut, lite mer upp klippt och V format :)
På lunchen idag åkte farmor och jag ner till stan och åt en fläskfilé oskar, snacka om att jag var mätt sen :o

Engelska provet kändes bra, trots allt, måste vara det lättaste provet jenny någonsin gjort ;)

Ludwig städade mitt akvarium även idag, man tackar så hjärtligt för att jag slapp det, städa akvarium är tråkigare än att plugga! :)

Men nu ska jag dra mig upp till mamma och vara lite social :)

Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu