Fika på G!

Hej!
Sitter i vardagsrummet nu med familjen :)
Sitter och kollar på nån film på canal+, men den är inte så värst bra :)
Så blir nog att ta en liten fika innan jag drar mig ner mot sängen :)

Träningen idag gick annars bra, boma bara en lite kontroll, men annars felfritt ;)
Kan mina engelska gloser nu och texten men ska kolla igenom det igen sen innan jag lägger mig ;)
Blir en fika på stan med bästa tjejorna sen efter skolan, myssigt sen ska jag städa mitt akvarium och plocka lite i mitt rum :) Sen blir det nog att dra sig mot dom igen på kvällen skulle jag tro :)
Lördag blir det tävling som går i Arneby, har inte en aning om vart det ligger, men men :)

Men nu ska jag fika :)

Puss!♥

Tog lite gammla bilder från ericas blogg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu