Godnatt då

Har precis kollat klart sista avsnittet av sons of anarchy säsong tre nu, så är i ett stort behov av säsong fyra nu ;)

Har glömt att säga att vi har fått tillbaka våra prov i np fysik, blev väldigt nöjd med ett VG, och imorgon är det np i engelska, kommer gå piss för HATAR  engelska..

Annars efter mycket om och men så har jag nu bestämt mig för att åka till liseberg på valborg, så ludwig och jag var nere och köpte biljetter igår så det är fixat!
Känner att det ska bli skönt bara gå två för går man fler så blir allt så jobbigt om vad man ska åka och göra :)
Och nu frågade ludwig först om han fick gå med mig så :)

Men nu ska jag duscha sen sova, hoppas halsen blir bättre över natten :)


Puss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu