Iväg snart!

Gick upp vid nio nu på morgonen för vid kvart i tolv ska pappa, stefanie och jag iväg på orientering.
Först blir det sprint, och dryga fem timmar senare blir det nattorientering.
 
Igår bjöd molle på frukostfika på bakfickan, sen blev det att gå på stan med mamma, fick hem lite små saker :)
Efter att jag kom hem tog jag mig ut på soldäcket och solade ett tag, men låg inte där allt för länge, får typ panik när det är så varmt så jag och mamma gick ut och tränade i skogen, i skuggan :)
 
Duschade snabbt sen kom ludwig, cyklade ner till stan och mötte upp alexander, senare kom erica, elin och även philip, blev att äta glass i kvällssolen :)
 
Kom hem, tittade på one tree hill och har börjat packa ner mina saker från väggarena, för imorgon ska jag köpa färg för att måla om mitt rum, från lilla till vitt :)
 
 
Ha en bra dag, hör kanske av mig ikväll :)
 
Puss!♥
 
Bild från norge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu