problem

Kan tyvärr inte lägga in några bilder eftersom alla roliga är på mobilen, och det går inte att logga in på på blogg.se appen på telefonen, någon mer som har problem med det?
 
Men i alla fall, har varit i linköping idag med familjen och ludwig, blev lite nya saker i alla fall :)
Blev även att äta god mat, när vi kom hem följde jag med ludwig in en stund och spelade lite FIFA och myste med scott :)
Dom två följde även mig en bit hem sen, gick förbi farmor på vägen hem och tog en fika och pratade lite  :)
 
Imorgon blir det jobb igen, upp vid fem, men är näst sista veckan sen blir det norge om två veckor :)
 
Nu ska jag lägga mig och läsa lite  :)
 
Puss!♥
 

Kommentarer
Postat av: erica

Jag haaaaaar ! Men det är för det kommer inte funka förens dom fixat om hela blogg.se -.-
Det suger getballe..

Puuuuuuuuss !!

Svar: aha, ja det gör det verkligen bloggar typ bara där ifrån ju :(
Puss!
Eirin Andersson

2012-06-24 @ 22:49:05
URL: http://www.ikkkaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu