söndag

Oj vad tyst det har varit här ett tag men har inte orkat :)
 
Har haft kemi prov och jobbat med det sista nu innan lovet nästa vecka :)
Denna vecka kommer bli hård med inlämning av ännu ett referat och sedan skriva klart det mesta av tekniken!
 
I fredags kom ludwig hit på kvällen och åt maiddag med oss :)
Hann även att fixa synundersöknig till körkortet!
 
Igår blev det att åka till västervik med ludwig och hans mamma och syster.
Hittade en tröja och lite, men ska nu börja spara pengar till ullared son ludwig och jag ska till den 21 december :)
 
På kvällen igår åkte jag till erica och umgicks med henne, var ute på stan och gick, och kollade på film :)
 
Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla film innan jag ska träna sen, i eftermiddag blir det att ta hand om lilla scott :)
 
 
Puss!♥
 
By me:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu