.

Har suttit nu ett tag och skrivit ut bilder, som jag ska ha till mina rammar i rummet.
 
Annars idag har jag och tjejerna i min klass varit i oskarshamn på studiebeök på labratoriumet där, vi har fått konstruera robotar och varit nere i tunnlarna under jorden, en mycket intressant dag!
Blev hämtad av farmor efter skolan och fick pannkakor, finns inga så goda som farmors!
 
Nu på kvällen hade jag tänkt att plugga men finns så mycket annat jag vill göra istället, men får ta och hoppa in i duschen nu och plugga lite innan honey bobo börjar vi tio :)
 
Imorgon blir de teknik college i skolan, vet inte riktigt vad det innebär, men de märks :)
 
 
Puss!♥
 
 
Gammal bild från Tromsö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu