Julafton

Kom precis hem från julaftonsfirandet.
Vi har ätit massa mat, ätit massa godis, druckit massa läsk och öppnat en massa paket.
under denna tid som det varit tyst här har jag hunnit gör klart två prov och en inlämning, fått jullov och varit i ullared med ludwig, tränat, bakat en massa och umgåts med mina fina tjejkompisar.
 
Imorgon blir de träning med mamma på gymmet, sen ska jag bara chilla resten av kvällen.
 
 
 

Puss♥
 
Mina paket innhöll bland annat pengar, skor, kläder och en biljett till joe labero och med det ingick hotellövernattning och middag. Är super nöjd med alla mina paket, så tack alla!
Nike Air skorna fick jag av min kära pojkvän ludwig♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu