Tisdag

Har precis pluggat klart till konstruktionsprovet vi har imorgon, längtar verkligen till det är gjort imorgon!
 
Igår stannade jag kvar i skolan till över fyra för att göra klart matte inlämningen som är tills imorgon så kändes helt underbart när den var klar och jag kunde släppa det. NU är det bara fysik och teknik kvar.
Idag har jag bara haft tre lektioner, avslutat kursen i historia och pluggat.
Imorgon är det sista taget som gäller, sen är jag klar med allt inför lovet och det känns verkligen underbart måste jag säga, behöver det här lovet mer än någonsin! Har inget planerat så ska bara slappa och ta dagarna som kommer, dock måste jag plugga till körkortet.
 
Så imorgon går jag hem till ludwig efter skolan, ska ändra lite saker i vårt miljöprodjekt sen hoppas jag att vi bara ska se på film och mysa med scott och äta mat ;)
 
Puss♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu