Onsdag

Hat precis städat klart mitt rum och bytt till rena sängkläder, så nu ligger jag och vilar nu sängen innan de blir att plugga lite engelska och så :)
Igår gick jag hem till Ludwig efter skolan och åt mat och till efterrätt tog vi glass med kladdkaka och grädde :)

Skidorna slutade igår med ett silver och ett guld så var suuuper nöjd, idag blev de ett guld och ett brons så jag kan inte va annat än nöjd!
Är även super nöjd att de var Petter som vann!
Imorgon är de torsdag och de är en lång dag men vi har i alla fall lite sovmorgon :)

Puss!❤




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu