söndag

Ligger på golvet i rummet och pluggar matte, np på tisdag sen tar jag ett långt och efterlängtat sommarlov!
 
Har under dessa dagar haft lång helg, och blev att åka till stugan för att bara njuta och en massa shopping!
Vädret gick de inte heller att klaga på fast jag bara var inne på affärer hela tiden och inte hade tid att sola, men får nog några tillfällen nu på lovet hoppas jag!
 
Igår när jag kom hem blev de att gå till ludwig, myste med scott och såg på paradise hotel, final på torsdag!
 
Nu blir de att hoppa in i duschen sen se på film:)
'
 
Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu