Onsdag!

Sitter i ett grupprum med Kajsa och Kristoffer för att repetera engelskan.
 
igår var jag i kalmar och kollade på sjöfartshögskolan och såg kungen, sen blev de orskarshamn för att kolla tandställningen, kajsa var med mig som sällskap :)
 
I måndags var jag i västervik med mamma och pappa, mamma skulle till sjukhuset så vi var med som sällskap :)
På kvällen sökte jag sommarjobb i Norge, och sen blev de att dra till tjejerna i några timmar :)
 
Efter skolan blir de att gå och hämta scott och ta med han till mig, sen så kommer ludwig efter han tränat. Vid fem blir de utvecklingssamtal :)
 
Puss!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu